Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Επιστολή προς τον Πρωθυπουργό με κοινοποίηση της επιστολής που εστάλη στις 7 Φεβρουαρίου 2011 στους 4 Υπουργούς για τα σκουπίδια

Προς
Τον κ. Γεώργιο Παπανδρέου, Πρωθυπουργόν
10 Φεβρουαρίου 2011
Αξιότιμε φίλε Πρόεδρε,
Το συνημμένο κείμενο εστάλη σε 4 αρμόδιους κατά περίπτωση Υπουργούς σας.
Αντιλαμβάνομαι τον μεγάλο φόρτο όλων σας για όλα τα μεγάλα προβλήματα και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι αυτά που έγραψα και συνεχίζω να γράφω ούτε οι παραλήπτες συνεργάτες σας έχουν χρόνο να τα διαβάσουν, πολύ περισσότερο να τολμήσουν να σας τα προβάλλουν.
Λογω γνώσεων και πείρας τους τελευταίους μήνες έχω κάνει στους αξιότιμους Υπουργούς σας και σε σας προσωπικά πολλές προτάσεις για τα μεγάλα θέματα που απασχολούν τον τόπο.
Οι φίλοι μου, αξιόλογοι επιστήμονες και επιχειρηματίες, μεγάλης ηλικίας, ανάλογης με την δική μου (είμαι 78 ετών) ή και μικρότεροι συμφωνούν σχεδόν στο σύνολο με τα γραφόμενα μου, όμως με συμβουλεύουν, να μην επιμένω γιατί αυτά που γράφω δεν φθάνουν στον προορισμό τους. Σημειώστε ότι δεν επιθυμώ την δια του τύπου προβολή.
Αγαπητοί φίλοι συνεργάτες του αξοτίμου Προέδρου, που πρώτοι σεις διαβάζετε το παρόν και αυτά που γράφω, τα γράφω για σας, είναι για σας, και για το δικό σας μέλλον, όχι πλέον για μένα, και σας παρακάλω σεις τουλάχιστον να τα διαβάζετε.
Μια επιβεβαίωση τουλάχιστον ότι σεις τουλάχιστον τα διαβάσατε θα με ικανοποιούσε.
Ευχαριστώ
Κωνσταντίνος Γενηδουνιάς
Μηχανολόγος-Ηλεκτρολόγος Ε.Μ.Π., τάξη 1958

Δεν υπάρχουν σχόλια: